به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، رضا هدایتی در آیین رونمایی از دستاورهای طرح شهید عجمیان قرارگاه عدالت تربیتی استان،در هنرستان فرهنگیان ناحیه دو کرمان گفت: قلب و مرکز ثقل اجرای این طرح، مدرسه و همه کادر مدرسه، اعضای انجمن اولیاء اهتمام ورزیدند همت کردند و در کنار بسیج دانش آموزی و نوسازی مدارس، یک کار جهادی و انقلابی انجام دادند.

وی گفت: این طرح در ابتدای سال ۱۴۰۲ شروع شد و نقطه اصلی مدرسه، کلاس درس بود و هدف اصلی این طرح بهسازی،شاداب سازی  مدارس مناطق کم‌برخوردار و توسط سازمان نوسازی مدارس کشور با همکاری گروه‌های جهادی و مردم در سراسر کشور اجرا گردید.

مهندس هدایتی با اشاره به سیاست سازمان نوسازی مدارس کشور نسبت به محرومیت زدایی و مدارس روستایی گفت: در این طرح به مدیران اعلام کردیم، مدارسی که توان خرید تجهیزات جهت بهسازی و شاداب‌سازی را ندارند، نوسازی مدارس آماده‌ی خدمت‌رسانی و کمک است.

وی‌با اشاره به اهمیت مردمی‌سازی کارها، اذعان داشت: گروه‌های جهادی واقعا پای کار آمدند و جای شکر است که بحث گروه‌های جهادی و جهاد سازندگی در این دولت احیا شده است و این بسیار مهم است.

عضو شورای آموزش و پرورش افزود:در این طرح بیش از ۶ تن رنگ و امکاناتی از جمله بیش از ۳۵۰۰ کفی و پشتی صندلی به این مدارس تحویل داده شده است‌.

در این مراسم مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه اکثریت گروههای جهادی که در این طرح فعالیت می کردند متعلق به آموزش و پرورش بود گفت: این یعنی آموزش و پرورش آمده است تا نظم جدید جهانی را که رهبر معظم انقلاب فرموده را به معنی واقعی کلمه اجرایی و عملی کند.

بر پایه‌ی این گزارش، رونمایی از دستاوردهای طرح شهید سید روح‌الله عجمیان در راستای بهسازی و شاداب‌سازی مدارس مناطق کم‌برخوردار توسط سازمان نوسازی مدارس کشور با همکاری گروه‌های جهادی و مردم در سراسر کشور از جمله در استان کرمان برگزار گردید.

گفتنی است در این مراسم جمعی از خیرین، مدیرکل و معاون مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس، معاون اجرایی ومشاور مدیرکل آموزش و پرورش،فرمانده بسیج دانش آموزی و مدیران آموزش و پرورش نواحی ۱و۲ حضور داشتند.