رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در بازدید از پروژه های آموزشی نیمه تمام خیری شهرستان رفسنجان گفت:جهت تکمیل این پروژه ها به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان : مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در بازدید بعدازظهر روز سه‌شنبه که با حضور مدیر و معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش ، خیرین، مدیر پروژه و ناظرین ، از مدارس نیمه تمام خیری رفسنجان از ۴ پروژه نیمه تمام مشارکتی و ۲ پروژه خیری بازدید به عمل آورد.

هدایتی در حاشیه این بازدید گفت: تعهدات بخش خیری مدرسه ۶ کلاسه مشارکتی با حاج حسین صفری ، مدرسه ۶ کلاسه مشارکتی با برادران کرمی ، مدرسه ۱۲کلاسه مشارکتی با مس سرچشمه و مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی با دکتر به سرانجام رسیده و نوبت انجام تعهدات دولت و تکمیل پروژه‌ها هستیم.

وی ادامه داد: این چهار مدرسه مجموعا شامل ۳۶ کلاس درس نظری و زیربنای ۳۸۰۰ مترمربع، که جهت تکمیل این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان مورد نیاز است.

این مقام مسئول در خصوص جلب اعتماد خیرین نسبت به دولت اظهار داشت: خوشبختانه در سفر پرخیر و برکت ریاست محترم جمهوری به استان کرمان اعتبارات خوبی جهت تکمیل مدارس نیمه تمام خیری مصوب شد که در صورت تخصیص ۱۰۰درصدی این ردیف اعتباری ضمن تکمیل تعداد زیادی از مدارس و ارتقاء شاخص سرانه فضای فیزیکی مدارس استان ، اعتماد خیرین محترم مدرسه ساز استان جلب خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه دولت سیزدهم ، سازمان نوسازی مدارس کشور و نوسازی مدارس استان کرمان مبنی بر جلب اعتماد خیرین می باشد که باعث دلگرمی این نیک اندیشان در مشارکت مجدد با دولت و افزایش تعهدات خیرین مدرسه ساز استان خواهد شد که جهت دستیابی به این مهم ضمن تشکر از مسئولین محترم ،حمایت مجدد استاندار محترم ،معاون محترم وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و نمایندگان محترم استان را همانند سال گذشته خواهانم.

عضو شورای آموزش و پرورش استان کرمان در خصوص سرانه آموزشی استان کرمان نیز گفت: انشاءالله و به یاری خداوند متعال و کمک مسئولین محترم استان و کشور تا مهرماه سال آینده این استان ، از متوسط سرانه فضای فیزیکی کشور عبور خواهد کرد و برای رسیدن به سرانه استاندارد فضا با توجه ویژه به مناطق کم برخوردار گام برخواهیم داشت.