باحضور مسئولین استان و شهرستان زرند و در راستای ساخت و تکمیل پروژه های نیمه تمام خیری، دو پروژه آموزشی ۱۲ و ۶ کلاسه در شهرستان زرند به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان ، رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه، در خصوص تکمیل پروژه های نیمه تمام خیری در استان و شهرستان زرند گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان کرمان و با تخصیص اعتباری بالغ بر میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام خیری که به دلیل نبود اعتبار از سهم دولت سالها به صورت نیمه تمام باقی مانده بود،این دو پروژه تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

هدایتی افزود: مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد مهندس محمدعلی صاحب قدم لطفی که با مشارکت توسط خیر محترم ، اتاق بازرگانی و اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان ساخته و تکمیل گردیده است،با زیربنا ۸۰۰ مترمربع فضای آموزشی و ۲۰۰ متر مربع حصارکشی،محوطه سازی و ۸ چشمه سرویس بهداشتی و اعتباری بالݝ بر ۶ میلیارد تومان، تقدیم به دختران دبستانی شهرک مسکن مهر شهرستان زرند گردید.

عضو شورای اموزش و پرورش ، تکمیل پروژه های نیمه تمام را خواسته مردم دانسته و افزود: دولت در جهت تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های نیمه تمام علی الخصوص پروژه های نیمه تمام خیری تلاش دارد.

هدایتی در خصوص مدرسه سردار حاج قاسم سلیمانی بزرگترین پروژه آموزشی کشور در استان کرمان با ۴۰ کلاس درس نیز گفت: در سالگرد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و با حضور وزیر آموزش و پرورش و مسئولین کشوری و استانی مدرسه ۴۰ کلاسه سردار حاج قاسم سلیمانی با زیربنا ۴۰۰۰ مترمربع فضای آموزشی در شهرک شهرداری شهر کرمان به بهره برداری خواهد رسید.

🔸لازم به ذکر است مدرسه ۱۲ کلاسه شهید اندرزگو نیز با زیربنا ۱۶۰۰متر مربع فضای آموزشی، ساخت حصاربه متراژ ۳۰۰ مترمربع و۳۰۰۰ مترمربع محوطه سازی،سیستم گرمایشی و سرویس بهداشتی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان توسط خیر محترم و اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان،در شهرستان زرند به بهره برداری رسید.

🔸گفتنی است در این مراسم که با حضور دکتر لطفی خیر محترم، مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش، اتاق بازرگانی، نماینده مردم شهرستان های زرند و راور در مجلس شورای اسلامی، معاونین مشارکتهای مردمی و فنی اداره کل نوسازی مدارس و مسئولین شهرستان زرند و دانش آموزان و با اجرای برنامه به مناسبت ایام فاطمیه و سخنرانی به همراه بود.