رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در گردهمایی مدیران روابط عمومی در بندرعباس گفت: روابط عمومی ها با قلم،دوربین و بیان نوعی خیرین مدرسه ساز هستند که می توانند نقش مهندسی زیبایی را به خوبی ایفا کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی،توسعه وتجهیز مدارس استان کرمان ، حمیدرضا خان محمدی بصورت وبیناری در جمع مدیران روابط عمومی ادارات کل نوسازی مدارس، نقش روابط عمومی ها را مهم عنوان کرد و افزود: مدیران روابط عمومی ها باید از تمام ظرفیت خود برای اطلاع رسانی سازمان وادارت کل استفاده کنند.

وی با بیان این که در مراسم افتتاحیه مدارس، صرفا محل سخن گفتن و گزارش دادن مسئولان نیست گفت: بی شک سخنان دانش آموزان اثربخش تر و دلنشین تر خواهد بود وهمچنین تصویر لبخند دانش آموزان، شادی خیرین و نشاط معلمان و اولیاء بهترین تصویر در افتتاحیه هاست که باید به ویژه به این نکته توجه کرد.

شهریار خواجه صالحانی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور نیز در این گردهمایی، با تسلیت ایام شهادت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: سطح کار در حوزه روابط عمومی باید به بالاترین سطح برسد و این مهم با افزایش ارتباط با تمامی دستگاهها و سازمان ها میسر خواهد بود.

وی گفت: همه ما باید در امر مدرسه سازی سهیم و شریک باشیم و از همه فضای ارتباط جمعی به نفع مجموعه و سازمان استفاده کنیم.

صالحانی اضافه کرد: در دولت مردمی روزانه هشت پروژه در قالب ۳۶ کلاس درس در کشور تحویل آموزش و پرورش می‌شود که به نوعی بی سابقه هست.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود یادآور شد: در دولت مردمی سیزدهم، ۶ هزار و ۸۰۰ فضای آموزشی در قالب ۳۲ هزار کلاس درس تحویل آموزش و پرورش شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم در ۲ سال باقیمانده دولت سیزدهم همین روند ادامه پیدا کند تا ما بتوانیم واحدهای آموزشی بیشتری را ساخته و تحویل آموزش و پرورش دهیم.

.