با حضور خیرمدرسه ساز و معاون مشارکتهای مردمی نوسازی  مدارس کرمان ، امضاء تفاهم نامه و کلنگ ساخت هنرستان ۱۲ کلاسه‌ی  شهید هادی ذوالفقاری به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان، در دومین روز از اولین ماه زمستان ۱۴۰۲، تفاهم نامه احداث یکباب هنرستان ۱۲ کلاسه‌ی شهید هادی ذوالفقاری ، شهید مدافع حرم، به امضاء و در همان روز کلنگ آن در روستای سلطان آباد شهرستان ریگان به زمین زده شد.

زندوکیلی معاون مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس کرمان گفت: این مدرسه ۱۲ کلاسه در مقطع هنرستان با زیربنای ۲۰۰۰ مترمربع و در زمینی به مساحت ۴ هکتار، (۴۰ هزار مترمربع) در راستای ساخت مدارس روستایی،با مشارکت خیّر مدرسه ساز حاج حسین اردستانی احداث خواهد شد.

معاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان با اشاره به  حضور پر رنگ خیرین در سنگر مدرسه سازی در دو سال اخیر  گفت: مدارس نیمه تمام خیری زیادی بود که به دلیل نبود اعتبار از سهم دولت در چند سال گذشته باقی مانده بود که با تخصیص اعتبار در سفر ریاست جمهوری به استان،این مدارس تکمیل شده است.

گفتنی است که بلافاصله بعد از جلسه امضاء تفاهم نامه که با حضور خیرمدرسه ساز، معاون مشارکت های مردمی و ناظر پروژه های جنوب شرق استان،فرماندار و مسئولین آموزش و پرورش شهرستان ریگان حضور داشتند،کلنگ احداث مدرسه به زمین زده شد.

لازم به ذکر است که زمین ساخت هنرستان ۱۲ کلاسه‌ی کشاورزی شهید هادی ذوالفقاری توسط خانواده شهید و اهالی روستای سلطان آباد شهرستان ریگان اهداء شده است.