با حضور حاج حسین اردستانی خیر نیکوکار در دفتر مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان، تفاهم نامه ساخت دو باب خوابگاه برای دانش آموزان شهرستان ریگان به امضا رسید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، حاج حسین اردستانی خیر نیکوکار با حضور در دفتر رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان، تفاهم نامه ساخت دو باب خوابگاه دانش آموزی، برای دانش آموزان شهرستان ریگان به امضا رسید . رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از خیر مدرسه ساز در این امر خدا پسندانه گفت:خیرین مدرسه ساز نقش بسیار مهمی در رفع مشکل فضای آموزشی در کشور داشته‌اند و بی‌شک اگر کمک‌های بدون چشم‌داشت آنان نبود چه بسا همچنان بسیاری از مدارس کشور هنوز هم چند نوبته بود و شاید هم در بعضی مناطق از کشور هیچ مدرسه‌ای ساخته نمی‌شد.

وی در خصوص حضور پر رنگ خیرین در دو سال اخیر نیز گفت: در سال های گذشته خیرین با حضور در سنگر مدرسه سازی و مشارکت در ساخت مدارس، سهم خود را نسبت به تعهدی که در ساخت پروژه داشتند انجام میدادند،بعضا پروژه ایی بودند که به دلیل نبود اعتبار از سهم دولت به صورت نیمه تمام رها شده بود،که با تخصیص اعتبار در سفر ریاست جمهوری به استان،این مدارس تکمیل شد و همین موضوع باعث اعتماد مجدد خیرین نسبت به دولت گردید و تاکنون خیرین زیادی در ساخت و تکمیل پروژه های آموزشی مشارکت کردند.

حاج حسین اردستانی خیر مدرسه ساز نیز در این مراسم ضمن گزارشی از سفر چند روزه خود به شهرستان ریگان، گفت:در چند روز گذشته در شهرستان ریگان کلنگ احداث دو پروژه آموزشی ۱۲ کلاسه به نام شهیدان ابراهیم هادی و سرلشکر خلبان اردستانی در شهر ریگان و کلنگ احداث یک هنرستان ۱۲ کلاسه نیز به نام شهید هادی ذوالفقاری در روستای کم برخوردار سلطان آباد شهرستان ریگان به زمین زده شد.

سعید زندوکیلی معاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس کرمان نیز در این مراسم گفت:انجام کار خیر در بین مردم ایران از قدیم‌الایام بوده و یکی از ویژگی‌های مردم ایران، مشارکت در انجام کارهای خداپسندانه است که یکی از نمونه کارهای خیر در آموزش و پرورش، مدرسه‌سازی است؛ اقدامی که موجب سرپناه‌های امن و ایمن برای کودکان و دانش آموزان می شود.

وی گفت: به محض ورود حاج حسین اردستانی خیر محترم به شهرستان ریگان،بلافاصله تفاهم نامه ساخت سه پروژه آموزشی ۱۲ کلاسه در مجموع ۳۶ کلاس تنظیم و به امضاء رسید و در همان روز کلنگ احداث این ۳ پروژه زده شد و امروز هم شاهد امضاء تفاهم نامه ساخت دو خوابگاه دانش آموزی در شهرستان ریگان، توسط خیر محترم بودیم.