حمیدرضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور درجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمان در خصوص اهمیت ویژه مدرسه سازی گفت:پاکترین،معصوم ترین و زلال ترین انسانهای روی زمین در مدارس هستند

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان: حمیدرضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در ابتدا این جلسه ضمن خسته نباشید و خدا قوت به خیرین گفت: در سفرهایی که به استان‌ها داریم دیدار با خیرین از اولویت‌های برنامه‌ی ما در این سفرها و قدردانی از خیرین برما واجب و حضور در جمع خیرین مدرسه ساز یکی از بهترین لحظات در طول سفر به استان ها می باشد.

خان محمدی در ادامه ضمن اشاره به اهمیت دیدار با خیرین گفت: شعار دولت سیزدهم و وزارت آموزش و پرورش، مدرسه سازی، تجلی مردمی سازی می‌باشد که خوشبختانه این شعار در استان کرمان به خوبی محقق شده است و ساخت هر مدرسه در دانش‌آموزان روح تازه ای زنده می‌شود و لبخند هر دانش‌آموز باعث خوشنودی و دلگرمی خیرین مدرسه ساز می‌گردد که این کار را در هیچ جای دیگر به غیر از مدرسه‌سازی نمی‌شود تجربه کرد.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ویژگی‌های خاص در خیرین مدرسه ساز نسبت به سایر خیرین و نیکوکاران گفت: مدرسه آینده ایران اسلامی را می‌سازد و پاکترین، معصوم‌ترین و زلال‌ترین انسان‌های عالم در مدارس تنفس می‌کند و هر لبخند و یادگیری علم توسط این عزیزان باعث دعای خیر و صدقات جاریه برای خیرین مدرسه ساز و متولیان این امر مهم می‌باشد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران مدرسه سازی جایگاه اصلی و ویژه ای پیدا کرده است گفت: در دولت سیزدهم، رئیس جمهور محترم به این امر مهم اهمیت زیادی داده است و در سفرهایی که به استان‌ها دارند در خصوص مدرسه سازی صحبت می‌کنند و افتتاح مدارس جز برنامه‌های اصلی این سفرها می‌باشد.

خان محمدی با اشاره به برنامه اطلس ساماندهی فضا نیز گفت: ما این برنامه را در اختیار مجامع خیرین قرار داده‌ایم که بر اساس آن در جاهایی مدرسه ساخته شود که واقعاً نیاز به مدرسه داشته باشد و اگر در جایی که نیاز نباشد، خیر یه تعهد ایجاد میکند از طرف دیگر دولت هم باید مشارکت کند، که این امر باعث می‌شود عدالت در فضای آموزشی رعایت نشود.

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور؛ تجاری‌سازی در مدارسی که شرایط ساخت فضای تجاری را دارند، و حضور نماینده مجمع خیرین در شوراهای آموزش و پرورش استان را دو امر مهم دیگر خواندند.

پیش از شروع جلسه حمیدرضا خان محمدی با حضور در محیط اداری همکاران نوسازی مدارس کرمان با آنها دیدار و به آنها خسته نباشی و خدا قوت گفتند.