رضا هدایتی مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان به نیابت از استاندار و به جهت دیدار و تجلیل خانواده شهدای اخیر حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به بخش نوق،شهرستان رفسنجان سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان:در این دیدار رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان که هم بر حسب وظیفه شخصی خود و هم به نیابت از استاندار کرمان با خانواده‌ شهیدان محمد عابدینی و شهیده لیلا غلامعلی زاده از شهیدان حادثه تروریستی و زائران شهید سلیمانی، شهر کرمان دیدار کرد.

هدایتی ضمن عرض تبریک و تسلیت و عرض سلام استاندار به خانواده های شهداء حادثه ۱۳ دیماه،گفت: این حوادث موجب اتحاد بیشتر مردم و مسئولان می‌شود که تا آخر و تا نابودی اسرائیل جنایتکار و آمریکا بایستیم تا با ظهور امام زمان (عج) به پیروزی نهایی برسیم.

 گفتنی است، رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان به نمایندگی از استاندار کرمان و به همراه همکاران نوسازی مدارس کرمان ، مدیر و معاون آموزش و پرورش بخش نوق و شهرستان رفسنجان با خانواده‌ شهیدان عابدی و غلامعلی زاده که درحادثه تروریستی زائران شهید سلیمانی در کرمان دیدار

هدایتی همچنین از دانش آموز مجروع و آسیب دیده در حادثه تروریستی ۱۳ دیماه نیز عیادت کرد.