رضا هدایتی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان در پیامی فرارسیدن رسیدن چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان: رضا هدایتی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان در پیامی فرارسیدن رسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است: 

بسم رب شهداء

بهمن، یادآور حماسه پرشکوه و کم نظیر ملتی است که توانست تحت رهبری و هدایت بزرگمردی فرزانه و روحانی و با بهره گیری از دین مبین اسلام در رویارویی خونینی مقابل استبداد شاهنشاهی، فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز و بار دیگر نقش تاریخی و بی مانند خود را در اعتلای فرهنگ و تمدن اسلامی تجدید نماید.

دهه فجر عرصه تحکیم و برقراری ارتباط بین نسلی است که با تبعیت از رهنمودهای خردمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) توانستند ریشه درخت طاغوت را در کشور ایران بخشکانند و نسل جوان امروزی. همچنین این ایام فرصت ارزشمندی است، جهت بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط اصحاب قلم و رسانه، صدا و سیما و همه کسانی که تریبونی در اختیار دارند.

اینجانب سالروز پرشکوه ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن عزیز و آغاز چهل و پنجمین بهار انقلاب را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران به ویژه همکاران خودم در سازمان نوسازی مدارس کشور و استان کرمان تبریک عرض کرده و از پیشگاه حضرت حق، سعادتمندی و توفیقات روزافزون را در خدمتگزاری به این ملت شریف و غیور خواستارم.

رضا هدایتی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان