با حضور مدیران کل نوسازی و آموزش و پرورش استان کرمان بهره برداری از پروژه های آموزشی، ورزشی و هنرستانی شهرستان بردسیر صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان; در سومین روز از چهل و پنجمین سال دهه مبارک فجر و با حضور رضا هدایتی و رضا رضایی مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان و امام جمعه ، فرماندار و مسئولین شهرستان بردسیر چند پروژه آموزشی و پرورشی و ورزشی افتتاح و به بهره برداری رسید.

زمین چمن مصنوعی دبیرستان حضرت محمد(ص) بردسیر با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون و چند پروژه هنرستانی از جمله مرغداری هنرستان شبانه روزی پسرانه کشاورزی این شهرستان، افتتاح و به بهره برداری رسید.

از دیگر پروژه شهرستان بردسیر که به بهره برداری رسید; سالن ورزشی شهدای دانش آموز مکتب حاج قاسم سلیمانی هنرستان تربیت بدنی رضوان بردسیر با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان که بعد از ۱۰ سال وقفه در سومین روز از دهه مبارک فجر ۱۴۰۲ افتتاح شد.

گفتنی است : افتتاح و بهره برداری این سالن ورزشی، کمک شایانی در رشته‌های توپی والیبال، فوتسال، بسکتبال، هندبال و دیگر رشته‌های این هنرستان میکند.

دیدار با خانواده و فرزندان شهداء و تجلیل از آنان ، از دیگر برنامه های سفر رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس و مدیرکل آموزش و پرورش استان به شهرستان بردسیر بود.