در چهارمین روز از دهه مبارک فجر با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری مدرسه ۶ کلاسه شهید کامران شهرالهی به دانش آموزان شهرستان قلعه گنج هدیه گردید

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی ، توسعه وتجهیز مدارس استان کرمان، در چهارمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور رحمان جلالی معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان ، خیر مدرسه ساز، معاون اجرایی و مدیر پروژه تاسیسات اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان،امام جمعه و فرماندار شهرستان قلعه گنج و دیگر مسئولین شهرستان، مدرسه ۶ کلاسه شهید کامران شهرالهی در شهرستان قلعه گنج به بهره برداری رسید.

رحمان جلالی معاون سیاسی امنیتی استاندار در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به تقویت روحیه کار جهادی در دولت سیزدهم نیز اشاره کرده و افزود: مدیران دولتی استان، به صورت جهادی و شبانه روزی تلاش کرده و سرعت اجرا و تکمیل طرح ها و اقدامات را در استان افزایش داده اند.

وی در خصوص دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه مدرسه سازی نیز گفت: در دولت سیزدهم مدرسه سازی پیشرفت خوبی داشته است به طوری که هر روز شاهد بهره برداری و افتتاح مدرسه در سرتاسر نقاط کشور هستیم و در دهه مبارک فجر امسال نیز افتتاح پروژه های آموزشی از برنامه های اصلی استان کرمان و سراسر کشورمی باشد.

گفتنی است مدرسه ۶ کلاسه شهید کامران شهرالهی با ۴۹۰ متر زیر بنای فضای آموزشی،۳۱ مترمربع با تعداد ۶ چشمه سرویس بهداشتی و اعتباری بالغ بر۷ میلیارد تومان از اعتبارات اولیه بنیاد مستضعفان و تکمیلی محرومیت زدایی تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

لازم به ذکر است: ۱۰پروژه آموزشی دیگر با تعداد ۷۰ کلاس درس به متراژ ۵۰۰۰ متر مربع در دهه مبارک فجر در شهرستان قلعه گنج به بهره برداری خواهد رسید.