با حضور مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش و در هفتمین روز از دهه مبارک فجر پنج پروژه آموزشی با تعداد ۲۷ کلاس درس در شهرستان سیرجان

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان : در هفتمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش تعداد ۵ پروژه آموزشی با تعداد ۲۷ کلاس درس هدیه به دانش آموزان عزیز سیرجانی شد.

.

وی از بهره برداری ۵۶ مدرسه در قالب ۴۶۰ کلاس درس در دهه مبارک فجر ۱۴۰۲ در استان خبر داد و افزود: در سال جاری ۱۰۵۲ کلاس درس ( روزانه سه کلاس) در استان کرمان به بهره برداری رسیده است.

هدایتی از جذب اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومانی جهت تکمیل پروژه های آموزشی نیمه تمام خیری در استان خبر داد و افزود: شهرستان سیرجان در زمینه جذب مشترکت خیرین در امر مدرسه سازی جز شهرستان های برتر استان و کشور است.

.گفتنی است: دبستان ۴ کلاسه شهید عرب کرانی با ۳۰۰ مترمربع زیربنا،دبیرستان ۶ کلاسه دوره اول زنده یاد حاج امان الله امانی با ۶۵۰ مترمربع و ۱۰ میلیارد تومان اعتبار، دبستان ۶ کلاسه آرش با ۷۰۰ مترمربع و اعتباری بالݝ بر ۱۰ میلیارد تومان و مدارس زنده یاد کاظم ستوده و شهداء خواجه شهر نیز هرکدام با ۷۵۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان با مشارکت خیرین مدرسه ساز و اداره کل نوسازی مدارس ساخته و به بهره برداری رسیده است.