مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور،طی نامه‌ای از زحمات مدیر کل و همکاران اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان در خصوص افتتاح پروژه‌های دهه مبارک فجر و پروژه ۱۲ کلاسه شهدای دانش‌آموز ۱۳ دی،تقدیر وتشکر به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان: شهریار خواجه صالحانی مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور، طی نامه ای از اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان از زحمات مدیرکل و مجموعه همکاران، در خصوص افتتاح پروژه‌های دهه مبارکه فجر و پروژه شاخص شهدا دانش آموز۱۳ دی تقدیر و تشکر به عمل آورد.

در این نامه آمده است:

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)در سایه توجهات حضرت حق تعالی با تلاش و کوشش خستگی ناپذیر با برنامه‌ریزی دقیق و اقدامات مدیرانه و مدبرانه جنابعالی و مجموعه همکاران فرهیخته آن اداره کل، ۴۵مین جشن پیروزی انقلاب اسلامی به نحوی شایسته و شکومند در آن استان و در سراسر میهن اسلامی برگزار شد.

در این راستا از همراهی و همکاری‌های خالصانه، صادقانه و مجدانه جنابعالی و تیم همراهتان در خصوص افتتاح پروژه‌های دهه مبارکه فجر و پروژه شاخص شهدای دانش آموز ۱۳ دی، قددانی نموده و توفیقات روز افزونتان را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه ماموریت خطیر و امیدآفرین مدرسه سازی، از خداوند منان مسئلت داریم.

شهریار خواجه صالحانی مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی