به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان، متن این پیام به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی

نیمه شعبان به برکت میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج)، یکی از پر برکت ترین اعیاد مسلمانان و فرصت معنوی ارزشمندی برای ارتباط با معبود در کسب برکات الهی است.

نام گذاری روز میلاد یگانه منجی عالم بشریت به عنوان هفته  بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) انتخابی بجا و شایسته بوده و در حقیقت بیانگر نقش و جایگاه کلیدی و راهبردی این عزیزان در صیانت از ارزش های ناب دین مبین اسلام است.

یکی از ارکان مستحکم و شکست ناپذیر نظام در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی سربازان گمنام امام زمان (عج)،  بوده و هستند و در حساس ترین دوران ها، با درایت و هوشمندی خود، توطئه های دشمنان ایران اسلامی را یکی پس از دیگری با شکست مواجه نموده اند.

اینجانب،میلاد مسعود یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) را به مردم شریف و ولائی استان کرمان ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، همکاران خدوم و سربازان گمنام امام زمان(ع) و همکاران خودم در نوسازی مدارس، تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و خدمتگزاری در عصر ظهور ایشان را برای همه  مومنین مسئلت می‌نمایم.
رضا هدایتی،مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان

روابط عمومی اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان