با حضور مدیرکل، معاونین و همکاران جلسه هم اندیشی در راستای مشارکت برای حضور و مشارکت همکاران در انتخابات با سخنرانی حجت الاسلام روح الله زندی در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان: در این جلسه که پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد بر اطلاع رسانی و مشارکت همه جانبه همکاران ،روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج اداره، برای دعوت از عموم مردم برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری  تاکید شد.

حجت الاسلام روح الله زندی در این جلسه با تاکید بر اینکه ؛ تمام امید دشمنان در خصوص کاهش مشارکت مردم در عرصه انتخابات به فضای مجازی و کانال های وابسته است ، اظهار داشت : وظیفه ما برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ، تقویت همدلی در میان‌ مردم و تبیین خدمات و اقدامات انجام شده نظام برای مردم است .‌

وی افزود:باید با جهاد تبیین در جامعه و بیان ضرورت حضور مردم درصحنه انتخابات برای گروه‌های هدف ؛ زمینه را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور پرشور مردم فراهم نماییم تا مقوله مورد تأکید مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) نیز عملیاتی گردد.

حجت الاسلام زندی اظهار داشت: در فرصت باقیمانده تا یازدهم اسفندماه زمان برگزاری انتخابات ضروری است با تلاش مضاعف در راستای افزایش امیدآفرینی و رضایت حداکثری مردم تلاش نماییم.

رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان نیز در ابتدای این جلسه ضمن دعوت از همکاران جهت شرکت و حضور پرشور در انتخابات،گفت: مهمترین راهبرد خبری در اطلاع رسانی ، آگاهی بخشی به مردم در راستای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری است.

هدایتی در ادامه،برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را مهم‌ترین موضوع و رویداد دانست و افزود: مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) از ابتدای سال تاکنون در همه سخنرانی‌های خود به موضوع اهمیت انتخابات اشاره‌کرده‌اند و از انتخابات به‌عنوان حق و تکلیف نام‌برده‌اند.