به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان،رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در پی درگذشت خیر مدرسه ساز کرمانی مرحوم حاج غلامرضا مولایی پیام تسلیتی صادر نمود.

متن پیام تسلیت بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر آسمانی شدن خیر بزرگوار مرحوم حاج غلامرضا مولایی ، یکی از چهره های ماندگار در عرصه نیکوکاری و مدرسه سازی، ضایعه ای بزرگ برای استان کرمان و موجب تأثر و تألم جامعه خیرین استان کرمان و کشور است.

بی شک، درگذشت حاج غلامرضا مولایی ، خیر نیک اندیش، فرهیخته و مجاهد عرصه علم و دانش و آینده سازی که نام خود را با قدم گذاشتن در عرصه آموزش آینده سازان میهن اسلامی جاویدان نمود.

اگرچه کرمان یکی از سفیران نیکوکاری و مدرسه سازی خود را از دست داد، اما بی شک پرچم نیکوکاری و ایثارگری همواره بدست پرخیر و برکت ادامه دهندگان راه او برافراشته خواهد ماند. دعای هزاران دانش آموز در مدارسی که به همت والای آن نیکوکار بزرگ ساخته شد قطعا توشه آخرت و بدرقه راه آن بزرگوار خواهد بود.

در خاتمه، ضمن گرامیداشت یاد و نام مرحوم حاج غلامرضا مولایی، به پاس زحماتی که این خیرنیک اندیش در مسیر تعلیم و تربیت دانش آموزان داشته است، بار دیگر فقدان او را تسلیت و تعزیت گفته و از درگاه حق تعالی برای آن مرحوم علو درجات و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و تندرستی آرزومندم.

رضا هدایتی مدیرکل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان