در اجرای طرح سراسری بازدید از خانواده شهداء مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان به همراه مدیر آموزش و پرورش و چند تن از همکاران با حضور در منزل خانواده شهید مهدی آرمان از مادر شهید آرمان دیدار و عیادت به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان ، رضا هدایتی، در این برنامه بیان کرد: تکریم و تعظیم خانواده‌های شهدای والامقام، وظیفه‌ای مهم است، خداوند متعال را شاکرم که این توفیق را نصیب ما کرد که خدمت خانواده  شهید بزرگوارمهدی آرمان برسیم.

 رضا هدایتی در ادامه گفت: «شهدا بهترین گزینه برای الگو برداری همه اقشار به ویژه نسل امروز هستند که پیروی از منش و راهشان موجب سعادت و کمال خواهد شد.»       

وی در ادامه‌، مهم‌ترین سرمایه این نظام را خانواده‌های بابصیرت شهدا و ایثارگران، دانست و گفت: امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا است و خدا را شاکریم در مملکتی زندگی می‌کنیم که مبتنی بر دین اسلام و آموزه‌های دینی است

مدیرکل نوسازی مدارس کرمان: در این دیدار از فداکاری های خانواده شهدا و همچنین صبر و پایداری در راه رسیدن به اهداف اسلام و انقلاب قدردانی کرد.

 در پایان این دیدار، با اهداء لوح تقدیر ازخانواده شهیدبزرگوار تقدیربه عمل آورد.

گفتنی است: شهید مهدی آرمان در بيست و سوم بهمن ۱۳۴۱ ، در شهرستان راور چشم به جهان گشود. این شهید والامقام ستوان دوم ارتش که در دوم تير ۱۳۷۱ ، در نهرعنبر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.