رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان،ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان،باصدور پیامی فرارسیدن عید باستانی نوروز را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان،متن پیام مدیرکل بدین شرح است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار یا مدبّر اللّیْل و النّهار

یا محوّل الْحوْل و الْأحْوال حوّلْ حالنا إلی أحْسن الْحال

فرا رسیدن رستاخیز باشکوه و پر طراوت بهاری طبیعت مجالی است گرانبها برای حمد و سپاس ایزد منان و زمانی است برای نو شدن و تازه شدن و حرکت به سوی تکامل 

سال ۱۴۰۲  را با تمام فراز و نشیب ها، پشت سرگذاشتیم و با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم های ظالمانه دشمنان و با یاری خداوند متعال، تلاش و همت خیرین محترم،پیمانکاران و تمامی همکاران گرامی توانستیم پر توان در عرصه سنگر مدرسه سازی کشور خصوصا استان عزیزمان حضور یابیم.

اکنون زمان آن است با تکیه بر تجربه گذشته و افق پیشرو، ضمن تداوم گام برداشتن در مسیر رشد و پویایی بی وقفه، خود را برای اتمام پروژه های در دست اجرا و انجام پروژه های جدید آماده ساخته و همسو با تحول طبیعت بهترین ها را از خداوند متعال مسالت نماییم.

اینجانب ضمن تبریک حلول سال نو آرزوی سالی سرشار از موفقیت و سلامتی برای کلیه همکاران گرامی، امیدواریم به حول و قوه الهی، در سال ۱۴۰۳ سعادت توفیق در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه مدرسه سازی و خدمت به دانش آموزان عزیز،فرهنگیان و همچنین ملت عزیزمان را داشته باشیم.رضا هدایتی مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان