دکتر علیرضا راشکی در نامه ای به اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، از عملکرد خوب مدیرکل،معاون مشارکتهای مردمی و همکاران اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان در راستای جذب مشاركت خیرین در بيست و پنجمين جشنواره خيرين مدرسه ساز،تقدیر و تشکر به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان در نامه دکتر علیرضا راشکی آمده است:

به نام خدا

(مقام معظم رهبري)

شما آقاياني كه مسئول اين قضيه هستيد و خودتان را درگير اين كار بزرگ و زيبا كرده ايد، اين كار را ادامه دهيد، بدانيد كه خداي متعال به شما اجر خواهد داد، اين كار ثواب دارد، حسنه است و صدقه جاريه است.

با سلام و احترام؛ بدينوسيله از تلاش‌ها و كوشش صادقانه جنابعالي و همكاران محترم آن استان در ” جذب تعهدات مشاركت خيرين، گروه هاي مردمي و جهادي” با توجه به عملكرد، عالي و شايسته تقدير ارزيابي شده، كه در زمينه پيشبرد اهداف سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس كشور ‌مي‌باشد، تشكر و قدرداني مي نمايم. با آرزوي توفيق و تندرستي اميد است با استعانت از پروردگار منان اين راه معنوي تداوم و موجبات توفيق روزافزون براي اين امر خطير فراهم گردد.

عليرضا راشكي معاون برنامه‌ريزي و توسعه مشاركت‌های مردمی

رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان نیز ضمن تبریک ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و روز ملی تکریم ازخیرین، از حمایتهای سازمان نوسازی مدارس کشور و مشارکت خیرین مدرسه ساز در این امر خدا پسندانه مدرسه سازی، اظهار داشت: نیازهای فضای آموزشی از دیرباز با همت خیرین در کنار اعتبارات دولتی برآورده شده است و نهضت مدرسه سازی توسط خیرین همچنان در استان کرمان تداوم دارد، که حاصل آن تعهد خیرین در سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۴۱۱ میلیارد تومان بوده است که نسبت به سال گذشته ۲۷ درصد رشد داشته ایم.