به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان،متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم …

إِنَّمَا یُرِیدُ اللَّهُ لِیُذْهِبَ عَنْکُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَیْتِ وَیُطَهِّرَکُمْ تَطْهِیرًا

نیمه ماه مهمانی خدا فرا رسید و خوان گسترده برکت، با میلاد مظهر جود و کرم، رنگ و صفایی دیگر یافت و اولین گل بوستان معطر شیر خدا، علی (ع) و زهرای اطهر (س) قدم به گیتی گذاشت.

نیازهای فضای آموزشی از دیرباز با همت خیرین در کنار اعتبارات دولتی برآورده شده است و نهضت مدرسه سازی توسط خیرین همچنان در کشور و نیز در استان کرمان تداوم دارد، در سالروز ولادت “کریم آل‌طاها” به نام روز اکرام و تکریم از این خیرین بزرگوار نام‌گذاری شده تا دراین روز بهانه باشد، تا از ایشان تجلیل به عمل آوریم.

خیرین محترم به ویژه خیرین مدرسه ساز موجب برکت نظام تعلیم و تربیت بوده و برماست که پاسخگو وقدرشناس زحمات وسخاوت بی‌مثال عزیزان باشیم که صمیمانه و خالصانه‌ترین مراتب ارادت و تشکر خود را به حضور خیرین مدرسه ساز ابراز داشته و از خداوند متعال عزت و سربلندی کشور عزیزمان را به یمن وجود این بزرگواران آرزو می‌نماییم.

اینجانب سالروز ولادت پربرکت سبط اکبر پیامبر اکرم(ص)، جانشین شایسته امیرمومنان(ع)، سید جوانان اهل بهشت، اسوه صبر و گذشت و بردباری، کریم اهل بیت امام حسن مجتبی را خدمت هم استانی های عزیز،خیرین محترم و همکارانم در نوسازی مدارس کشور و استان، تبریک عرض میکنم و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران به درگاه الهی، از خداوند متعال توفیق پیروی از منش و شخصیت این امام همام را خواستارم.

رضا هدایتی مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان