در راستای برگزاری همایش ملی بانوان و خانواده خیرین مدرسه سازکشور در تهران مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان، معاون مشارکت های مردمی نوسازی مدارس و مسئول شواری امور بانوان خیر مدرسه ساز این اداره کل در منزل بانوی خیر مدرسه ساز خانم صدیقه شیوخ حضور یافته و از نیت و اقدام خیرخواهانه و انساندوستانه ایشان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی نوسازی مدارس استان کرمان در راستای برگزاری همایش ملی بانوان و خانواده خیرین مدرسه سازکشور به میزبانی تهران مهندس واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان، مهندس فرحبخش معاون مشارکت های مردمی و مهندس نکوئی مسئول شواری بانوان خیر مدرسه ساز استان کرمان در منزل بانوی نیکوکار مدرسه ساز خانم صدیقه شیوخ حضور یافته و با ایشان دیدار کردند و از نیت و اقدام خیرخواهانه و انساندوستانه ایشان با اهدای لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

مهندس واعظی نژاد در حاشیه این دیدار در خصوص عمل خیراین بانوی خیر گفت: مدرسه ای که با مشارکت این خیرنیکوکار و همسرش ساخته شده در یکی از روستاهای پر جمعیت حاشیه شهر کرمان می باشد که بخش اعظمی از کمبود فضای آموزشی در مقطع ابتدایی این منطقه پر جمعیت کرمان را پوشش داده است و دانش آموزان در مقطع ابتدایی دور اول و دوم در دوشیفت تحصیل می کنند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در خصوص مشخصات پروژه خیری صدیقه شیوخ بیان داشت: این مدرسه به نام خود این خیر و همسر بزرگوارش تیمسار مددی نامگذاری شده و دبستان پسرانه دور دوم و دبستان دخترانه دور اول و دوم در این مدرسه دایر است و نزدیک به ۱۲۵۰ نفر دانش اموز در این مدرسه درس می خوانند.

مهندس واعظی نژاد تصریح کرد: این پروژه خیری یکی از پروژه های بزرگ شهر کرمان می باشد و عطا احمدی سردار مدرسه سازی کشور و استان کرمان نیز در جذب مشارکت خیرین در ساخت این مدرسه دخیل بوده اند و جا دارد از ایشان نیز تشکر و قدردانی شود.

افزودنی است این پروژه خیری با ۳۲ کلاس درس با زیربنای آموزشی ۳۶۶۵ متر مربع ساخته شده و ۱۲۵۰ نفر دانش آموزکم برخوردار با خانواده های کم توان مالی در این مدرسه تحصیل می کنند.