با حضور دکتر کاظمی معاون وزیر آموزش و پرورش ، مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان کرمان دبستان شهید راشد خاکساری شهرستان منوجان افتتاح و به بهره برداری رسید

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان با حضور دکتر کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ،دکتر حمزه نماینده ۵ شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی، مهندس واعظی نژاد مدیرکل و نوسازی مدارس و اسکندر نسب مدیرکل و و آموزش و پرورش و دانش آموزان و اولیای دانش اموزان و تنی چند از مسئولین محلی شهرستان دبستان ۶ کلاسه روستای عباس آباد شهرستان منوجان افتتاح و به بهره برداری رسید.

این دبستان به نام جوانترین شهید استان کرمان ” شهید والا مقام راشد خاکساری” نامگذاری شده و با حضور مادر این شهید معظم مراسم افتتاح برگزار شد و به دستان مبارک این مادر بزرگوار و دعای خیر ایشان روبان بهرهبرداری از این پروژه قیچی شد.

این پروژه مدرسه سازی با ۶ کلاس درس و با ۷۰۳ متر مربع زیربنای آموزشی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات دولتی تخریب و بازسازی در رو.ستای عباس آباد شهرستان کم برخوردار منوجان به بهره برداری رسید.

دبستان شهید راشد خاکساری پذیرای ۲۶۰ نفر دانش آموز ابتدایی روستای عباس آباد شهرستان منوجان خواهد بود بطوریکه حصار کشی ازن پروژه با ۶۰۰ مترمربع تکمیل شده و ۳۵۰۰ متر محوطه سازی این پروژه نیز انجام شده است.

در حاشیه سفر مهندس واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان و مهندس محمد حسنی معاون اجرایی و نظارت و مهندس فرحبخش معاون مشارکت ها مردمی از پروژه های ساخت وساز شهرستان های قلعه گنج ، کهنوج و منوجان بازدید کردند و روند پیشرفت این پروژه ها را مورد بررسی قرار دادند.

تکمیل پروژه مدرسه میانشهر و تکمیل دبیرستان فاطمه الزهرا(س) روستای وکیل آباد شهرستان قلعه گنج ، تکمیل سالن ورزشی و روند اجرای پروژه خوابگاه دبیرستان شبانه روزی عشایری فاطمه الزهرا(س) شهرستان کهنوج ، تکمیل مدرسه شهید باهنر و تکمیل دبستان مسکن مهر شهرستان منوجان از جمله پروژه هایی بودند که در این سفر دو روزه مورد ارزیابی و بازدید قرار گرفتند.