به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان “محمدرضا فرحبخش” معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان در آیین افتتاح این پروژه خیرساز که با حضور امام جمعه نگار، رئیس آموزش و پرورش بردسیر، معاون فرماندار بردسیر بیان داشت: این پروژه در راستای اجرای سیاستهای طرح آجر به آجر و بسته تحولی مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور به همت خیر نیکو کار سرکار خانم مونا رحمانی در بخش نگار شهرستان بردسیر ساخته خواهد شد.

مهندس فرحبخش در ادامه اظهار داشت: این پروژه به صورت تمام خیری ساخته خواهد شد و خیر نیکوکار اعتبار ساخت کل پروژه را متقبل شده که اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال صرف ساخت این پروژه خواهد شد.

معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان تصریح کرد: این دبستان در شهر نگار با ۶ کلاس درس و ۵۰۰ متر مربع زیربنای آموزشی ساخته خواهد شد و پس از بهره برداری پذیرای ۱۸۰ دانش آموز نگاری شهرستان بردسیر خواهد بود و شرایط تحصیل این دانش‌آموزان در محیطی امن و ایمن و استاندارد فراهم می‌شود.

معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس از راه اندازی سامانه مهر مدرسه در طرح آجر به آجر خبرداد و گفت: در این سامانه طرح پویش #کلاسی_برای_روستا تعریف شده است که هدف گذاری شده در ۴۵ روستا کم جمعیت در مناطق دور با مسیر رفت و آمد صعب العبور مدارس یک کلاسه ساخته شود.