استاندار جدید کرمان و مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان از پروژه استخر شنای دانش آموزی شهرستان کوهبنان بازدید کردند تا با تامین اعتبار باقیمانده پروژه تعیین و تکلیف شود.

دکتر زینی وند استاندار جدید کرمان ، خانم دکتر عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی،مهندس واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان،مهندس محمد حسنی معاون اجرایی و نظارت نوسازی مدارس، سید محمد رضا حسینی رئیس آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان صبح امروز در گلزار شهدای شهرستان کوهبنان حضور یافتند و با قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ شهدای این خطه و دیار ادای احترام کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، سپس دکتر زینی وند استاندار جدید کرمان به همراه مهندس واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان بعداز حضور در گلزار شهدای کوهبنان و ادای احترام به مقام شامخ شهداء از پروژه های در دست اجرای اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان بازدید به عمل آوردند.

دکتر زینی وند استاندار کرمان به همراه مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان از پروژه استخر شنای دانش آموزی شهر کوهبنان تنها استخر این شهرستان که ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان این شهرستان می باشد؛ بازدید کردند.

مهندس واعظی نژاد طی گزارشی در خصوص این پروژه ورزشی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان اظهار داشت: این پروژه تاکنون نزدیک به ۲ میلیارد تومان هزینه شده، و با زیربنای۱۲۰۰ متر مربع و ۴۵ درصد پیشرفت با تأمین اعتبار باقیمانده بصورت ملی و استانی این پروژه نیز به زودی به بهره برداری می رسد.

پروژه مدرسه شهداء با ۴۱۲ مترمربع و ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی، پروژه مدرسه بی بی نفیسه با ۲۴۲ متر مربع و ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه مدرسه شهید توکلی با ۱۹۰ متر مربع و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی از پروژه هایی بودند که مدیرکل نوسازی مدارس از آن ها بازدید نمود.