حضرت مهدی(عج) یگانه فرزند امام حسن عسکری علیه السلام یازدهمین امام شیعیان هستند. آخرین امام شیعیان حضرت مهدی (عج) پس از پنج سال زندگی به سرپرستی پدر و مادر بزرگوارشان نرجس خاتون، در سال ۲۶۰۰ هجری قمری پس از شهادت حضرت عسکری علیه السلام در پنج سالگی به مقام امامت رسیدند. حضرت مهدی (عج) پس از سپری شدن دوران غیبت با تشکیل حکومت عدل جهانی، احکام الهی را در سرتاسر زمین به اجرا درخواهد آورد

اللهم عجل لولیک الفرج”پانزدهم شعبان”، روز میلاد فرخنده حضرت‌ بقية‌الله‌ الاعظم (عج) طلیعه عدالت و یگانه منجی عالم بشریت بر تمامي منتظران‌ حضرتش‌ تبريك و تهنيت باد.این عید خجسته شوق دیدار جمال موعود را در دلها دو چندان می کند. موعودی که ولادتش بوستان مقدس نبوی را آراست. او که سال هاست منتظرانش سر بر سجاده عشق و ارادت، ظهورش را طلب می کنند تا  به فضل حضورش، امتداد انوار خورشید عدل و داد به قنوت دستان منتظر، گره خورده و  بنیان جهل، ظلم و جور از جهان برچیده شود.

در دنياي کنوني انسانها برای رهایی از چالش‌های فرساینده و رشد فزاینده تمدن های مادی و توسعه اقتصادهای آزاد که زیربناء استکبار سرمایه داری بر مستضعفین جهان است؛ در پی معبری برای رسیدن به آرامش روحی و امنیت فکری هستند که برای شیعیان جهان وجود مبارک حضرت بقیه الله الاعظم(عج) بزرگترین بارقه امید و نوید بخش برقراری صلح و داد در جهان است که هر روز برخیل عظیم عاشقان حضرتش افزوده می شود .
بدون شک انتظار ظهور خاتم الاوصیاء و مفخر الاولیاء که همواره منشأ خیر و برکت بوده، موجب تداوم حركت جامعه به سوي سعادت و معنويت است. .
اینجانب فرا رسیدن میلاد با سعادت قطب عالم امکان، دوازدهمین پیشوای شیعیان جهان، حضرت حجت بن الحسن العسکری(ع) روحی و ارواحنا له الفداء را به همه منتظران واقعی اش وهمکاران محترم تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند سبحان تعجیل در ظهور آن حضرت و عزت و سربلندی همه مستضعفان عالم را مسئلت نموده و امیدوارم از پیروان راستین آن حضرت باشیم

سید محمود واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان