به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان‌کرمان در این جلسه سید محمد واعظی نژاد مدیر کل نوسازی مدارس استان‌کرمان، مهندس محمود رضا محمد حسنی معاون اجرایی و نظارت، مهندس هدایتی معاون فنی و مهندسان حوزه نظارت حضور داشتند که از ۸ مدیر شرکت پیمانکاری با اهدا لوح سپاس و تقدیر تجلیل به عمل آمد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان هدف از تجلیل پیمانکاران را حفظ انگیزه و تقویت روحیه کار جهادی در آن ها عنوان کرد و گفت : در ابتدای امر ۸ پیمانکار تجلیل می شوند و در ادامه با بررسی عملکرد دیگر پیمانکاران باز هم از پیمانکاران نمونه تجلیل می شود و چه بسا مجددا همین پیمانکارانی که تجلیل شدند دوباره امتیاز لازم را کسب نموده و مورد تجلیل واقع شوند.
وی شاخص های اصلی انتخاب پیمانکاران را کیفیت ساخت پروژه احداثی و تحویل پروژه در موعد مقرر قرارداد عنوان کرد و گفت: این پیمانکاران حتی در شرایط سخت کمبود اعتبارات بروز محدودیت های غیرمترقبه کارشان را تعطیل نکردند و پروژه را فعال نگه داشتند و سرموعد مقرر تحویل دادند‌.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان پهناورترین استان کشور است و شرایط آب و هوایی و جعرافیایی متنوع و سختی دارد، اذعان داشت: تعدادی پیمانکاران جنوب استان برای انتقال مصالح و تجهیز کارگاه کار بسیار سختی دارند و به دلیل گرمای هوای جنوب استان شب ها عملیات پروژه ها را پیگیری می کنند.

مهندس رضا امیرشکاری ، شرکت نشانه کویر آرشا

آقای محمد دهدشتی ، شرکت برزین سازه

آقای حسین دهقان ، شرکت پشت رود بم

آقای عبدالعظیم سعید ، شرکت کپار

آقای حبیب‌الله یوسف الهی ، شرکت کندکار

آقای علی اکبر حسینی پور ، شرکت وسعت کار

آقای علی اکبری ، شرکت فضاسازان کویر که همسر ایشان به نمایندگی تشریف آوردند

آقای محمود ذوالعلی ،شرکت سرپناه

در این مراسم با اهدا لوح سپاس و تقدیرنامه مورد تجیلی قرار گرفتند و به عنوان پیمانکاران نمونه اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان انتخاب و معرفی شدند.