به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان با حضور “سید محمد واعظی نژاد” مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان، احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان، مهندس محمد حسنی معاون اجرایی و نظارت نوسازی مدارس بهمراه مقام های بلند پایه استانی حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه استان، دکتر فدایی استاندار کرمان دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و با حضور میهمان کشوری مراسم دکتر رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش پروژه دبستان ۲۴ کلاسه اشرفی اصفهانی شهر کرمان افتتاح و به بهره برداری رسید.

مهندس واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان‌کرمان بعد از حضور در آیین نواختن زنگ مهر “ایثار و شهادت” همزمان با بازگشایی مدارس در کرمان در جوار مزار مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی در مراسم افتتاح و بهره برداری پروژه دبستان ۲۴ کلاسه اشرفی اصفهانی حضور یافت.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در مراسم افتتاح این پروژه مدرسه سازی گفت: این پروژه با ۲۴ کلاس درس یکی از پروژه های بزرگ‌ اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس در شهر کرمان می باشد.

وی افزود: با افتتاح و بهره برداری این پروژه که در مرکز شهر کرمان واقع شده، مقداری از کمبود فضای آموزشی در مرکز شهر کرمان جبران می شود که با بهره برداری از پروژه های دیگر که هم اکنون فعال هستند، کمبود فضای آموزسی شهر کرمان به حداقل خواهد رسید.

مهندس واعظی نژاد با اشاره به اینکه این پروژه به نام دبستان اشرفی اصفهانی۲ از سوی آموزش و پرورش نامگذاری شده است، تصریح کرد:
این مدرسه با۲۴ کلاس درس و ۳۸۰۰ متر مربع زیربنای آموزشی و اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال ساخته شده و پذیرای ۱۰۰۰ دانش آموز دبستانی مرکز شهر کرمان می باشد