به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان “سید محمد واعظی نژاد” مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان صبح امروز با آقای علی سام زاده نماینده بنیاد خیریه نیکوکاری حضرت سجاد(ع) تفاهم‌نامه ساخت ۴ مدرسه ۶ کلاسه در شرق استان را امضاء نمود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در رابطه با این تفاهم نامه گفت: بنیاد خیریه نیکوکاری حضرت سجاد (ع)امور عام المنفعه زیادی از جمله بحث درمان و بهداشت را انجام می دهد که با ترویج بحث خیر مدرسه سازی از طریق طرح آجر به آجر این بنیاد در ادامه امور عام المنفعه خود به دنبال ساخت ۴ مدرسه ۶ کلاسه در مناطق محروم شرق استان کرمان می باشد.

واعظی نژاد با اشاره به اینکه این مدارس در شهرستان های بم، نرماشیر، فهرج و ریگان ساخته خواهد شد، تصریح کرد: ساخت این مدارس در کنار مدارس خیری و دولتی در حال ساخت کمک شایانی به جبران کمبود فضاهای آموزشی استاندارد و ایمن خواهد کرد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان امضاء این تفاهمنامه را در راستای تحقق اهداف نهادینه سازی فرهنگ خیر مدرسه سازی و مشارکت نهادهای دولتی و غیردولتی در امر مقدس مدرسه سازی طرح آجر به آجر عنوان نمود و گفت: تا کنون بخش خصوصی به کمک اتاق بازرگانی و موسسه خیریه مهر گیتی ۱۲۰ مدرسه با ۷۲۰ کلاس درس را در استان کرمان خواهند ساخت و این بنیاد خیریه نیز کار ساخت ۴ مدرسه بر عهده گرفته است وقرار هست این همکاری ها ادامه داشته باشد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان بیان داشت: این مدارس با ۶ کلاس درس، و ۴۹۷ متر مربع زیر بنای آموزشی که هر مدرسه با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در ۴ شهرستان شرقی استان کرمان با مشارکت بنیاد خیریه نیکوکاری حضرت سجاد(ع)ساخته خواهد شد.