• به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان “سید محمد واعظی نژاد” مدیرکل نوسازی مدارس در آیین کلنگ زنی این پروژه ها، گفت: یک باب مدرسه ۱۲ کلاسه و یک باب مدرسه ۶ کلاسه به همت اتاق بازرگانی استان و موسسه خیریه گیتی در شهرستان ساخته خواهد شد.

    وی همچنین افزود: خیر نیکوکار کیان مهیمی نیز یه باب مدرسه ۳ کلاسه در روستای حجت آباد شهرستان عنبرآباد را متقبل شده که کلنگ ساخت آن نیز صبح امروز به زمین زده شد.

    مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان افزود: طرح آجر به اجر از ابتدای سال ۹۹ آغاز شده و در راستای تحقق ماموریت ها این طرح جذب مشارکت خیرین با طرح های مختلف صورت گرفته است.

    وی با اشاره به اینکه ساخت ۱۸ کلاس درس کمبود فضای اموزشی عنبرآباد را تا حدودی جبران می کند، تصریح کرد: ساخت ۱۲۰ مدرسه با ۷۲۰ کلاس درس به همت اتاق بازرگانی استان و موسسه خیریه مهر گیتی کار بزرگی است که فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی و بانیان نیکوکار موسسه خیریه مهر گیتی رقم زده اند ،در حالیکه جذب مشارکت های جدید بخص خصوصی و نهادهای خیریه از ماموریت ها و اهداف طرح آجر به آجر می باشد.

    عضو شورای آموزش و پرورش استان‌کرمان از همکاری و حمایت های رئیس اتاق بازرگانی استان تشکر کرد و گفت: اتاق بازرگانی استان کرمان معین اقتصادی شهرستان عنبرآباد نیز می باشد و امروز با مشارکت اتاق بازرگانی و موسسه خیریه مهر گیتی کلنگ ساخت دو باب مدرسه ۱۲ کلاسه و ۶ کلاسه در شهرستان عنبرآباد به زمین زده شد