به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان مهندس واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در دیدار با مهندس حاجی زاده مدیرکل راه وشهرسازی استان کرمان در خصوص پروژه های مشترک این دو اداره کل گفت: ۳ پروژه مسکن مهر نیمه تمام در روستای محمد آباد کرمان، شهرستان زرند و شهرستان رفسنجان فعال شدند و در مهرماه سال جاری و تا پایان سال تحویل آموزش و پرورش می شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان خطاب به مهندس حاجی زاده مدیرکل راه و شهرسازی اظهار داشت: ما همکاری های خوبی داشته ایم و اشتراکات زیادی در حوزه ساخت و ساز و توسعه فضاهای استاندارد در استان کرمان داریم و این همکاری همچنان ادامه خواهد داشت تا نتایج و انتفاعش به مردم برسد.

واعظی نژاد افزود: در حال حاضر ۴ مدرسه با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان ساخته می شود که یک باب مدرسه در محله فیروزآباد شهر کرمان ، یک باب مدرسه در شهرک محروم الله آباد و دو باب مدرسه در شهرستان سیرجان با مشارکت این اداره کل در قالب پروژه های مشارکتی ساخته خواهد شد.

عضو شورای آموزش و پرورش استان‌کرمان در ادامه تصریح کرد:یکی از پروژه های مشترک با راه و شهرسازی دبیرستان مسکن مهر روستای محمد آباد شهر کرمان می باشد که ۱۲ کلاس درس دارد و زیر بنای آموزشی آن۱۳۰۰ متر مربع می باشد و بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال اعتبار ملی استانی صرف این پروژه شده که آماده تحویل به آموزش و پرورش می باشد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان اضافه کرد: دو باب مدرسه دیگر با مشارکت راه و شهرسازی در زرند و رفسنجان ساخته شده، که پروژه مسکن مهر زرند با ۶ کلاس درس و زیربنای آموزشی ۷۳۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال و پروژه مسکن مهر رفسنجان با ۶ کلاس درس با زیر بنای ۸۱۸ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال برای مهر ۹۹ آماده بهره برداری می باشد.